Bozona trajektorija


septiņu atklātības lietu izaicinājums
janvāris 23, 2009, 1:53 priekšpusdienā
Filed under: Uncategorized

no karlik pieņemts:

1. Trakajos tīņa gados abas ar Aigu trakoti mīlējām The Prodigy. 1997./8. ziemā pat izdīcām naudu vecākiem un aizbraucām uz viņu koncertu, kas notika Tallinā…trakajos tīņa gados arī lietojām dažādus dzērienus, par ko mūs Tallinas arēnā iesildītāju laikā paņēma ciet… un veda pa gariem līkumotiem gaiteņiem…un lika rakstīt protokolu. Es aiz stresa uzrakstiju, ka mans tētis strādā “Meet Combinat”. Nebiju sajutusies tik lielos sūdos ever savā dzīvē, bet finālā mums lika parādīt to stendu, kurā mums pārdeva alu, un palaida vaļā…

2. Man nekad nav urbts neviens zobs, toties bērnībā esmu bijusi atbrīvojusi sevi no diviem nagiem.

3. Savas dzīves laikā esmu dzīvojusi 13 dažādās dzīvesvietās (tikai 3 no tām Rīgas studiju laikā).

4. Lieliskākā lieta, ko esmu izdomājusi sapnī, ir mamuts-samurajs. Pie tam mamuts var būt mamuts-samurajs tikai tad, ja ir dzīvojis vismaz 100 gadu.

5. Vienā no Valmieras dzīves vietām vecāki nodarbojās ar cāļu tirdzniecību, kas nozīmē, ka mājā, kuru īrējām, viena istaba bija atvēlēta mazu, dzeltenu, pūkainu radībiņu barošanai un uzturēšanai. Mēs ar māsu atklājām, ka cāļiem vairāk par buļļiem sarkanas lupatiņas lietas kaitnošas, un mēs taisijām cāļu sarkanulupatiņupakaļdzīšanās trases.

6. Kad biju pavisam maza, testēju cilvēku uzdrīkstēšanos. Kaitināju vienu beibi, kas tā jau aiz dusmām bij pavērsusi pret mani kluču kasti, bet es turpināju kaitināt, jo man likās, ka mest jau nu viņa neuzdrošināsies… well, I was wrong 🙂

7. Studiju laikā producentu grupai “Hansamedia” palīdzēju taisīt raidījum “Futūršoks”. Viens no raidijumiem bija par hipnozi un es Dr. Jāņa Zālīša himself ietekmē izdūru adatu cauri savai ādai.

Liekas tiešām vērtīga blogroļļu tradīcija, kuru gribas turpināt. Dārgā Kerija, septiņas lietas no Jūsu skapja atklātībai lūdzu 🙂

5 komentāri so far
Komentēt

[…] Rekets Deelis Marta aļa kleita Mārcis Manofstyle iFuck Elnv aļa dzīvoklis vairs nepīpē Pbs Bozons Sid.id Bbeate Datu bāzes Dabbler Rendija Toms aļa pointless […]

Pingback by 7 lietas | SVILPE burto ... !

Man laikam vislabāk tās cāļu dzenāšanas nodarbes patikās! 🙂

Komentārs by Kerija

Tev gan Aiga laikam nekad par zobien nepiesienas ko? 😀

Komentārs by Linda

Aiga par zobiem piesienas VISIEM! 🙂

Komentārs by bozons

2. par zobiem biju dzirdējusi 😀
3. atpalieku par 2 vietām ;(
5. mums bija tulpes, bet virtuvē 😀 kaitināšana nedarbojās :D:D
6. interesanti, kas bija tā beibe 😀

Komentārs by Danute




Komentēt

